0
تومان
0
سه پایه نقاشی کودکان

سه‌پایه نقاشی کودکان یکی از آیتمهای بسیار مهم برای رشد ذهنی و عاطفی کودک می باشد.حالا چرا میگیم که سه پایه نقاشی کودک ابزار مهمی برای رشد و بلوغ شخصیتی است؟پایه بوم کودک یکی از ابزارهای نقاشی است و نقاشی کودکان یعنی رشد هیجانات ،استعدادها ،ویژگیهای شخصیتی.

اکثر روانشناسان با هم همعقیده هستند که بیان نکردن احساسات برای کودک انسانی بسیار خطرناک میباشد و صدمات جبرلن ناپذیری خواهد داشت.

کوکان در زمان نقاشی در دنیای ساختگی خود زندگی میکنند.آمار آسیب شناسی جوامع مختلف نشان میدهد که کودکانی در دوران کودکی و یا نوجوانی اوقات فراغت خود را ،صرف نقاشی کردن میکنند،کمتر به سمت آسیبهای اجتماعی،اعتیاد و خشونت کشیده میشنود.

برای کودکان نقاشی کشیدن تجسم آینده شخصیتی میتواند باشد.آنها میتوانند قبل از دنیای واقعی ،در دنیای خیالات خود تجربه زندگی کردن راداشته باشند.نقاشی کردن کودک را با رنگهای مختلف آشنا میکندو به شناخت رنگها و ترکیب آنها کمک میکند.نقاشی کردن دستهای کودکان را تقویت میکند و به رشد ذهنی آنها کمک میکند.

نقاشی کودکشناخت احساسات کودک توسط روانشناسان و یا والدین آنهااز روی نقاشی به تربیت کوکادن کمک زیادی میکند.روانشناسان از روی نقاشی کودکان به برونگرا و یا درونگرا بودن کودک پی میبرند و همچنین متوجه میشنود که کودک دارای اعتماد به نفس بوده و یا دارای عزت نفس کافی نمیباشد.

والدین میتوانند از طرق آموزش نقاشی به کودکان خود در بالا بردن هوش اجتماعی آنها موثر باشند .یادگیری اشکال مختلف و ترکیب رنگهای مختلف و ساختن رنگهای جدید همگی به رشد تخیلی کودک کمک میکند.زمانی که کودک تصمیم به ترکیب رنگهای مختلف میگیرد و رنگهای جدیدی میسازد،قدرت تصمیمگیری و ریسک پذیری را افزایش پیدا میکند.

 

اندازه تصویر نمایانگر امنیت خاطر و یا احساس عدم امنیت است.کودکانی که از عدم امنیت رنج میبرند انسانها را کوچک میکشند و کودکانی دارای اعتماد به نفس هستند ،تصویر انسان را بزرگ و با شجاعت میکشند.

 

سه پایه کودکان

کودکان در نقاشی اشخاص و یا چیزهایی که برایشان اهمیت بیشتری دارند را بزرگتر میکشند.مثلا اگر پدر خانواده نقش غالب راداشته باشد ،بزرگتر از اعضای خانواده کشیده میشوند.نقاشی کردن در واقع مجسم کردنو تصویر کشیدن رویاها و تخیلات و احساسات و حالات درونی کودک است. 

حال که مطالبی چند در مورد فواید نقاشی کودکان دانستیم،بهتر است برای مهیا کردن ابزار نقاشی کودک دست به کار شویم و سه پایه کودک استاندارد و با کیفیت باشد را سفارش دهیم .برای سفارش سه پایه نقاشی کودک


با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۹۴۶۴۴۷۰

۰۲۱۶۶۲۹۱۴۷۸

۰۹۱۲۴۶۶۸۴۴۳

 

1 دیدگاه

  • Zahra

    ,
    ۱۴۰۰-۰۲-۱۲ @ ۱۱:۲۲ ب٫ظ

    خیلی راضی بودم از خرید این سه پایه دخترم ذوق بیشتری برای نقاشی داره.ممنونم از محصولات جذاب و فوق العادتون،??????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X