0
تومان
0
خرید سه پایه نقاشی دسته دوم

چرا سه پایه نقاشی دسته دوم بخریم؟

احتمالا زمانی که برای خرید پایه نقاشی به بازار مراجعه کرده‌اید با قیمت‌های بسیار بالایی رو به رو شده‌اید و درنتیجه تصمیم به خرید سه پایه نقاشی دسته دوم گرفته‌اید. سه پایه‌های دسته دوم می‌توانند گزینه‌های خوبی برای صرفه جویی در هزینه‌ها باشند. اما باید بدانید که برای خرید این سه پایه‌ها فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. بسیاری از این پایه‌های بوم نقاشی شاید تنها یک بار استفاده شده باشند به همین دلیل کیفیت خوبی خواهند داشت. برای خرید انواع پایه بوم نقاشی پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه سه پایه نقاشی آریا است. این گروه در کنار فروش پایه‌ها اقدام به اجاره آن‌ها برای گالری‌ها و برنامه‌های ویژه نیز می‌کند.

نکات مهم در هنگام خرید سه پایه دسته دوم

پایه نقاشی دسته دوم نیز همانند پایه‌های نو باید کیفیت خوبی داشته باشند در غیر این صورت نمی‌توانید استفاده مفیدی از آن کنید. به همین دلیل باید نکات مهمی را در هنگام خرید رعایت کنید. برای خرید این پایه‌ها در ابتدا بهتر است آن را از نزدیک ببینید. در صورتی که پایه نقاشی شما چوبی است، کیفیت چوب، ضرب دیدگی‌ها و …. را بررسی کنید و اگر سه پایه شما از جنس فلز است باید حتما وزن، پیچ و مهره‌های آن را چک کنید.

چرا به یک سه پایه دسته دوم نیاز است؟

این یک سوال واضح است، اما نیاز به پاسخ دارد، در غیر این صورت، شما پول خود را صرف چیزی می‌کنید که بسیار گران است و استفاده‌ای از آن نخواهید داشت. خرید سه پایه نقاشی دسته دوم مطمئناً تجربه متفاوتی است. احتمالا می‌دانید که زاویه نقاشی کردن بسیار مهم است و به همین دلیل است که نقاشان همیشه به دنبال خرید پایه نقاشی هستند. در ادامه به داشتن مزایای یک پایه خوب می‌پردازیم.

سه پایه نقاشی دسته دوم

  • در صورت نشستن، باید دسترسی خوبی به بوم داشته باشید چرا که شیب بوم به سمت شما است در نتیجه زاویه برای کشیدن نقاشی شما راحت‌تر می‌شود.
  • اگر ایستاده باشید، بدون تغییر دادن بدن می‌توانید به راحتی به هر قسمت از نقاشی، دسترسی راحت‌تری داشته باشید.
  • اهرم تنظیم ارتفاع و زاویه به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی متناسب با نیاز خود تغییراتی را در سه پایه ایجاد کنید.
  • در صورتی که ایستاده باشید می‌توانید با تنظیم کردن ارتفاع، جایگاه خود را نسبت به پایه تغییر دهید.
  • زمانی که بوم شما در حالت عمودی قرار گرفته باشد، گرد و غبار کمتری روی نقاشی قرار می‌گیرد. در نتیجه نیازی به پاک کردن ندارید.
  • بسیاری از سه پایه ها می‌توانند کمی به سمت جلو متمایل شوند، بنابراین در این حالت همچنین گرد و خاک کمتری روی بوم می‌نشیند.
  • فاصله قرار گرفتن بوم تا سوژه باید دقیق و مشخص باشد، به طوری که سوژه شما در این زاویه از دید قرار بگیرید تا به راحتی تصویر را روی بوم بکشید. در صورتی که سوژه نقاشی شما در پشت سه پایه قرار بگیرد کار شما سخت خواهد شد.
  • زاویه داشتن پایه برای کشیدن تصاویر پرسپکتیو بسیار مناسب است چرا که نقاش به راحتی می‌توانید تصویر را روی بوم اجرا کند..

 به یاد داشته باشید راحت بودن در هنگام خلق یک اثر هنری می‌تواند شما را تا رسیدن به یک هنرمند خوب نزدیک کند. بنابراین موقعیت نقاشی شما با سه پایه باید کاملاً مناسب شما باشد.

انواع سه پایه نقاشی دسته دوم

سه پایه نقاشی دسته دوم نیز انواع و مدل‌های مختلفی دارد که باید قبل از خرید با آن‌ها آشنا باشید. در ادامه به بررسی انواع سه پایه بوم می‌پردازیم.

در فضای باز و قابل حمل

بیایید ابتدا نسخه‌های قابل حمل و فضای باز سه پایه نقاشی دسته را بررسی کنیم، زیرا این نسخه‌ها اغلب برای کار در خانه و حوزه‌های مختلف مناسب هستند.

  • سه پایه سبک قابل تنظیم

این سه پایه‌های نقاشی به دو صورت چوبی یا آلومینیومی ساخته می‌شوند و به گونه‌ای طراحی می‌شوند که طول آن‌ها به بیش از ۲ فوت بر می‌گردد، اغلب دارای روکش مسافرتی و بند شانه هستند. می‌توانید بوم‌هایی را تا ارتفاع تقریباً ۴ فوت (۱۲۰ سانتی متر) بگیرید و پایه‌های تلسکوپی ارتفاع قابل تنظیم بی نهایت را دارند. اگر در فضای باز و در زمین ناهموار تنظیم شود، این مدل بسیار ایده آل است. برخی از مدل‌ها می‌توانند پاها را کاملاً جمع کنند تا به عنوان تخته میز کار کنند. وزن آنها بین ۴ تا ۵ پوند (۱.۵ تا ۲ کیلوگرم) است.

در شرایط وزش باد تعادل پایه می‌تواند کمی ناپایدار باشد ، بنابراین باید بوم را با وزنی مناسب در مرکز پایه قرار داد. مرکز برخی از این پایه‌ها دارای آویزی است که قابلیت‌های زیادی دارد. برای مثال کوله پشتی یا یک بطری بزرگ آب را می‌توانید در این مرکز آویزان کنید. با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که این نوع پایه گزینه خوبی برای نقاشی کردن در فضاهای باز است، در نتیجه اگر قصد دارید از آن در محیط باز استفاده کنید سعی کنید تجهیزات خود را به حداقل برسانید.

  • فیلد یا پایه نقاشی فرانسه

این سه پایه نقاشی کمی سنگین‌تر است اما هنوز هم جز مدل‌های قابل حمل است و از مزیت ثبات بیشتری برخوردار است. همچنین محفظه‌ای برای رنگ‌ها در این نوع پایه وجود دارد که معمولاً شامل یک پالت چوبی است که در این مدل هنگام نقاشی می‌توانید ابزارهای خود را  روی کشوی نیمه باز قرار دهید. این نوع سه پایه نقاشی برای افرادی که به صورت مداوم در حال جا به جایی هستند می‌تواند گزینه خوبی باشد اما به شرط آن که بتوانند وزن آن را تحمل کنند. برای خرید این مدل و سایر مدل‌ها به سایت سه پایه نقاشی آریا مراجعه کنید.

سه پایه نقاشی دسته دوم را از کجا بخریم؟

الان که به ویژگی‌ها و انواع سه پایه‌های دسته دوم آشنا شدید، احتمالا به دنبال پیدا کردن جایی برای خرید سه پایه نقاشی دسته دوم هستید. پیشنهاد ما به شما خرید انواع سه پایه‌های چوبی و فلزی با بهترین کیفیت و قیمت از مجموعه سه پایه نقاشی آریا است. این مجموعه نه تنها در زمینه فروش پایه بوم نقاشی جدید و دسته دوم فعالیت می‌کند بلکه بسیاری از پایه‌های نقاشی را نیز برای برگزاری گالری ها و نمایشگاه‌ها اجاره می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X