0
تومان
0
سه پایه نقاشی حرفه ای

مشخصات سه پایه بوم حرفه ای

سه پایه نقاشی حرفه ای بحث امروز ماست،یا بهتر بگم ویژگیهای یک سه پایه بوم حرفه ای،یکی از اطلاعاتی هست که یک نقاش حرفه ای باید داشته باشد.

انتخاب قلم مناسب نقاشی ،بوم با پارچه کرباس ورنگ روغن با کیفیت همگی مهم هستند اما انتخاب یک سه پایه بوم حرفه ای مناسب برای نقاشی از اهمیت دو چندانی برخوردار است.از آنجایی که نقاش ساعت‌های زیادی از روز خود رو مشغول کار کردن بر روی سوژه نقاشی خود میباشد،خیلی مهم است که در انتخاب بهترین  سه پایه بوم حرفه ای دقت کرده باشیم.

سه پایه نقاشی حرفه ای دارای مشخصاتی است که من در این مقاله سعی میکنم این اطلاعات چندین ساله خودم رو با شما در میان بگذارم. انتخاب ناآگاهانه برای کسانی که ساعت‌های زیادی رو مشغول نقاشی کردن هستند می‌تواند به آسیب‌های جسمی ستون فقرات و یا مهره ای گردن بیانجامد.

سه پایه نقاشی حرفه ای

اولین موردی که در سه پایه نقاشی حرفه ای حائز اهمیت است ،بحث استحکام و قوی بودن چهار پایه روی زمین میباشد.ما در سه پایه نقاشی آریا اتصالات کام و زبانه به کار می‌بریم. در این روش میخ و پیچ به کار نمی‌رود و چوب‌ها به صورت عمود بر یکدیگر فرو می‌روند و پیچ دستی و چسب ساعتها تحت فشار زیاد قرار می‌گیرند تا به بهترین  شکل ممکن مقاومت و استحکام در برابر فشارهای وارده را داشته باشند.

اهرم نگهدارنده بوم

یکی دیگر از مشخصه های با اهمیت و آیتم بسیار مهم برای نقاشان ،نوع بالابر به‌کار رفته در این مدل سه پایه بوم حرفه ای میباشد.سه پایه نقاشی مناسب باید به آسانی بالا و پایین برود ،تا زمانی که نقاش برای کار کردن روی قسمت‌های مختلف بوم احتیاج دارد این کار به سادگی انجام شود.سه پایه نقاشی آریا با داشتن یک اهرم قوی محکم که به راحتی بالا و پایین میشود،این مسئله را بر طرف کرده است.در ضمن بومگیر این مدل سه پایه بوم طوری طراحی شده بومهای دیپ را ساپورت کندو شما میتوانید بومها را تا پهنای ۴cmرا روی این جعبه رنگ قرار دهید.رنگ کردن سه پایه نقاشی

نکته مهم در سه پایه نقاشی با کیفیت ،رنگ با کیفیت بالاست .اکثر سه پایه های موجود در بازار فقط با یک ماده شیمایی به نام شاپان فقط تغییر رنگ از سفید به رنگ قهوه ای می‌دهند و این رنگ بعد از مدت کوتاهی تغییر رنگ داده و خیلی کدر می‌شود و اصلا کیفیت مناسبی ندارد .رنگ مناسب برای چوب رنگهای سلولزی سیلر و کیلر و پلی‌استر هستند که در صنعت چوب و مبلمان به کار می‌روند. ما در سه پایه نقاشی آریا سه پایه های حرفه ای و طرح وینزور خود را سیلر و کیلرو رنگهای مناسب چوب رنگ میکنیم .

البته برای اکثر نقاشان رنگ در سه پایه نقاشی خیلی مهم نیست ،چون با توجه به کار کردن بر روی بوم بعد از مدتی کل سه پایه رنگی می‌شود، ولی این نکته را باید در نظر داشته باشیم که رنگهای صنعتی مخصوص رنگ چوب را مقاوم می‌کند و حتی از آسیب در برابر آفت حشرات موذی نیز محافظت می‌کند.

بعد از اینکه سه پایه با سیلر کلا پوشیده می‌شود با سمباده قسمت‌های مختلف سه پایه بوم سیقلی می‌شوند که چوب را صاف و زیبا می‌کند و به اصطلاح میگوند که چوب استخوانی شده است.و این کار عمر چوب را در برابر نور خورشید و رطوبت ایمن می‌کند.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در سه پایه نقاشی حرفه ای ایستایی بالای این مدل پایه بوم نقاشی است.هر چه طول و عرض چهار پایه روی زمین بزرگتر باشد ،ایستایی سه پایه نقاشی بیشتر می‌شود.طول و عرض سه پایه نقاشی حرفه ای آریا ۸۰cmمیباشد ،یعنی نزدیک یک متر مربع فضا اشغال می‌کند و در ضمن  ارتفاع این سه پایه در حالت طبیعی ۲۲۰cm است که زمانی که بومگیر را بالا ببریم تا حدود ۳mمتر افزایش ارتفاع دارد.شما میتوانید بومهای عرض ۲متر و یا بیشتر را هم روی این سه پایه نقاشی نگهدارید. ارتفاع ستون‌های کناری این مدل ۱۹۰cmاست که باحساب ۲۰cmکه بابت جعبه رنگ کم می‌شود ارتفاع ۱۷۰cmبوم رو ساپورت  میکند،و اگر بومگیر بالا رو نبندید بومهای بزرگتر نیز قابل استفاده می‌باشند.

سه پایه بوم حرفه ای به خاطر بزرگی و استحکام که دارد دارای وزن زیادی است .در زیر چهار پایه ،چهار عدد پایه چوبی زده شده که با توجه به سفارش مشتری قابلیت چرخ دارشدن داشته باشد.

قابلیت تنظیم زاویه با توجه به نور نکته مهم در این مدل سه پایه نقاشی است.در دو ستون کناری دو مهره فلکه ای قرار دارد که با باز و بسته کردن آنها می‌توان زاویه بوم را تغییر داد.مهره های فلکه با کیفیت بالا کمک شایانی به راحت بسته شدن و تنظیم زاویه در این مدل سه پایه بوم می‌کند. در ضمن در مواقعی که نیاز به این مدل سه پایه نقاشی نداریم ،می‌توانیم سه پایه رو جمع کرده تا فضای کمتری اشغال کند.

 

 

داشتن جعبه رنگ برای سه پایه نقاشی حرفه ای بسیار مفید و ضروری به نظر می‌رسد.برای نقاش در دسترس بودن انواع قلم نقاشی تیوپ رنگهای روغنی ،روغن برزک،نفت بدون بو بسیار مهم است و به کیفیت بالای نقاشی کمک می‌کند.در جعبه رنگ ما به فضای مورد نیاز نقاش جهت کاردک کاری انتهای نقاشی رنگ روغن توجه داشته ایم.اهرم نگهدارنده بوم

یکی از اتفاقات شایع در زمان نقاشی به یکباره افتادن بومگیر و هدر رفتن زحمات نقاش است.ما در سه پایه نقاشی آریا با توجه به متریال موجود در بازار بیشترین توجه رو به قضیه داشته ایم و انواع مختلف بالابرها رو اعم از هندلی و غیره رو امتحان کرده ایم. و این سه پایه نقاشی حاصل سالها زحمت و آزمون و خطا است.امیدوارم که مقاله توانسته باشه که به تمامی هنردوستان و هنرمندان در انتخاب یک سه پایه نقاشی مناسب کمک کرده باشد.

در ضرورت نیاز برای دیدن سه پایه های نقاشی حرفه ای آریا از اینجا وارد شویدوبرای خریدتلفنی با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۹۴۶۴۴۷۰

۰۲۱۶۶۲۹۱۴۷۸ 

چنانچه سه پایه نقاشی حرفه ای برای شما مناسب نباشد ،از سه پایه نقاشی وینزوری دیدن  کنید.

 

2 نظر

  • سامان زینلی

    ,
    ۱۴۰۰-۰۲-۱۰ @ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

    کارهای توایدی آریا خیلی عالین

  • محسن

    ,
    ۱۴۰۰-۰۲-۱۸ @ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

    سه پایه نقاشی که دو نفر رو نگهداری کنه خیلی قویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X