0
تومان
0
خرید سه پایه نقاشی چوبی با بهترین قیمت

اهمیت خرید سه پایه نقاشی چوبی

خرید سه پایه نقاشی چوبی به دلیل قدیمی بودن این مدل اهمیت زیادی دارد اگر چه لازم است بدانید سه پایه چوبی یکی از گران‌ترین و سنگین‌ترین مدل‌های پایه‌های بوم نقاشی است. اما حتما این مدل فاکتورها و ویژگی‌هایی داشته است که خرید آن اهمیت زیادی برای هنرمندان پیدا کرده است. قبل از خرید پایه  از جنس چوب باید چند سوال از خود بپرسید و با توجه به جواب‌هایی که می‌دهید یک مدل را برای خود انتخاب کنید.

  • فضای کار شما کجا است؟ استودیو اختصاصی دارید یا در خانه نقاشی می‌کنید؟
  • تکنیک شما برای نقاشی چیست؟
  • بودجه شما چقدر است؟
  • ابزارهای لازم برای شما چه چیزهایی هستند

بعد از پیدا کردن پاسخی برای تمامی این سوالات کافی است به مجموعه سه پایه نقاشی آریا مراجعه کنید و مناسب‌ترین پایه را برای استودیو خود خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید دیگر تجهیزات نقاشی از جمله رنگ، بوم و تخته شاسی را نیز از این فروشگاه خریداری کنید.

معرفی انواع مدل‌های سه پایه چوبی

سه پایه چوبی A-Frame

خرید سه پایه نقاشی چوبی از گذشته تا به امروز ادامه داشته است. در واقع این مدل یکی از مجبوب‌ترین مدل‌های سه پایه‌های نقاشی در بین هنرمندان است. این سه پایه چوبی به پایه‌های Lyre نیز معروف هستند. بسیاری از هنرمندان زمانی که وارد دانشگاه‌های هنر می‌شوند با این سه پابه‌ها آشنا می‌شوند و کمتر نقاش مبتدی است که در شروع نقاشی خود اقدام به خرید پایه با این ویژگی‌ها کند. قاب‌های A به قاب مثلثی خود تکیه می‌دهند تا یک پایه محکم برای ایجاد. از نظر ارتفاع ، فریم‌های A ارتفاع نسبتاً کمی دارند، بنابراین هنگام کار بر روی بوم، پایه های بوم بسیار سنگین می‌شود و می تواند مانند بادبان باد عمل کرده و از سقوط بوم جلوگیری کند. به همین دلیل است که A-Frames اغلب در استودیو یا خارج از منزل استفاده می شود.

سه پایه چوبی شکل H

از دیگر مدل‌های پایه بوم چوبی می‌توان به سه پایه‌های H شکل اشاره کرد. خرید سه پایه نقاشی چوبی به شکل H تنها زمانی توصیه می‌شود که شخص یک فضای شخصی و استودیویی بزرگ برای نقاشی داشته باشد در غیر این صورت به هیچ عنوان گزینه خوبی برای هنرمندان مبتدی نیست. سه پایه چوبی H-Frame با توجه به شکلی که دارد برای نماشگاه‌ها و کنفرانس‌ها نیز استفاده می‌شود. همچنین این مدل از سه پایه برای کسانی که با تکنیک رنگ و روغن، گواش و اکریلیک کار می‌کنند بسیار مناسب است.

مدل ترکیبی سه پایه چوبی

پایه‌های بوم چوبی ترکیبی دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که یکی از آن‌ها تغییر در شکل  آن‌ها است. خرید سه پایه نقاشی چوبی مدل ترکیبی تنها زمانی توصیه می‌شود که شما بخواهید از شیب جلو تا موقعیت کاملاً افقی برای نقاشی استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است سه پایه چوبی مدل ترکیبی برای استفاده در استودیو با تکنیک آبرنگ بسیار مناسب است.. سه پایه ترکیبی سبک‌های مختلفی دارد و H-Frame تنها نمونه‌ای از این نوع سه پایه نقاشی است.

محیط: سه پایه استودیویی عمدتا در فضای داخلی استفاده می شود.

شیب: تمام زوایا از لبه جلو عمودی تا کاملا افقی در عقب قرار دارند.

• ابزار: مناسب برای همه تکنیک ها و ابزارها ، از جمله رنگ و روغن ، رنگ های اکریلیک ، گواش ، آبرنگ ، پاستل و …

• فضای ذخیره سازی: به روشی صاف تا می شود تا به راحتی در بخشی ذخیره شود.

مقرون به صرفه: قیمت مناسبی دارد

سه پایه‌های چوبی مخصوص طراحی

خرید سه پایه نقاشی چوبی مخصوص طراحی باید ویژگی‌های متفاوتی نسبت به سه پایه چوبی مخصوص رنگ اکریلیک و رنگ و روغن داشته باشد. این خانواده از ویژگی منحصر به فرد پایه بوم چوبی برخوردار است. این مپل دارای یک جعبه برای نگه‌داری رنگ‌ها، قلم‌مو‌ها و بوم‌های نقاشی است. این مدل‌ها به عنوان سه پایه مستقل مورد استفاده قرار می‌گیرند از انواع این مدل‌ها می‌توان به  سه پایه سبک فرانسوی / ایتالیایی اشاره کرد. این پایه نقاشی برای طراحی در فضای باز بسیار مناسب است ، با این حال، برای نقاشی با رنگ روغن و رنگ نیز ایده آل است. پایه ها به صورت جداگانه تنظیم می‌شوند. بسیاری از این مدل‌ها را می‌توان بر روی میز استفاده کرد. همچنین برخی از آن‌ها نیز دارای یک سطح اتکا مناسب برای فضاهای خارجی هستند تا در برابر باد مقاوم باشند.

پایه‌های رومیزی

خرید سه پایه نقاشی چوبی مدل رومیزی نیز این روزها با کوچک شدن خانه‌ها اهمیت زیادی پیدا کرد است. اگر فضای اختصاصی برای نقاشی کشیدن ندارید این مدل می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. سه پایه چوبی رومیزی نه تنها فضای کمی اشغال می‌کند بلکه به راحتی می‌توان آن را تمیز کرد و در گوشه‌ای قرار دارد. بعضی از این سه پایه‌ها به صورت تخته سه پایه قاب مینیاتور H  و برخی دیگر به صورت قاب A در می‌آیند این در حالی است که بعضی دیگر پشتی محکم دارند. همچنین تعدادی مدل وجود دارد که یک فضای نگه‌داری کوچک را در خود جای داده‌اند به صورتی که می‌توانید آن را به سرعت جمع کنید. این سه پایه‌ها دارای یک تکیه گاه قابل تنظیم هستند که می‌توانید با استفاده از آن زاویه بوم نقاشی خود را تغییر دهید. به طور معمول این کار با استفاده از مهره‌های بال دار در کنار اهرم انجام می‌شود که می‌تواند در زاویه مورد نظر شما شل، محکم یا ثابت کند. اما بعضی از مدل‌ها دارای بریدگی‌هایی در موقعیت‌های خاص نیستند که فقط به شما امکان می‌دهند در زاویه‌های ثابت کار کنید. برخی از مدل‌ها، مانند پایه‌های Ebro و Danube بسیار ساده هستند، در حالی که سایر مدل‌ها دارای کشوهای داخلی و فضای نگه‌داری دیگر هستند.

مجموعه آریا تولید کننده انواع سه پایه نقاشی

برای خرید سه پایه نقاشی چوبی شما می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و سه پایه مخصوص خود را خریداری کنید اما اگر به دنبال خرید یک سه پایه چوبی با بهترین کیفیت و قیمت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه سه پایه نقاشی آریا است. این مجموعه با سال‌ها فعالیت در این حوزه به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود. همچنین شما می‌توانید هر کدام از سه پایه‌های مورد نظر خود را به صورت روزانه یا هفتگی اجاره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X