0
تومان
0
سه پایه نقاشی تاشو

تهیه سه پایه نقاشی تاشو

همه ما تجربه نقاشی کردن روی بوم و کاغذ و میز را داشته‌ایم پس حتما خوب می‌دانید که این مدل نقاشی کردن چقدر دردسر دارد. کثیف شدن میز و محیط اطراف، اشغال شدن میز و … همه از مشکلاتی هستند که برای شما ایجاد می‌شود. در این مرحله است که به اهمیت سه پایه نقاشی تاشو پی می‌بریم. اگر قصد دارید به صورت حرفه‌ای نقاشی را ادامه دهید و به چشم یک حرفه به آن نگاه کنید، بهتر است به دنبال ابزار و تجهیزات حرفه‌ای و تخصصی نقاشی باشید. یکی از مهم‌ترین این تجهیزات سه پایه است. خرید یک پایه بوم حتی اهمیت بیشتری نسبت به دیگر تجهیزات نقاشی دارد. در میان انواع مختلف سه پایه‌های نقاشی، پایه تاشو اهمیت بسیاری پیدا کرده است. این مدل از سه پایه‌ها به دلیل ویژگی‌هایی که دارند، گزینه مناسبی برای فضای خارج از خانه و اتاق‌های کوچک هستند. این پایه را می‌توان به راحتی جمع کرد و در گوشه‌ای قرار داد. همچنین می‌توانید آن را روی میز قرار دهید و استفاده کنید. شما می‌توانید این مدل و دیگر مدل‌های پایه نقاشی را با بهترین قیمت از مجموعه سه پایه نقاشی آریا خریداری کنید.

کاربرد سه پایه‌های تاشو

سه پایه نقاشی تاشو همانطور که گفتیم بسیار سبک و قابل حمل هستند به همین دلیل این مدل گزینه خوبی برای استفاده در محیط خارج یا اتاق‌های کوچک است. تا چند سال قبل سه پایه‌های نقاشی به یک مدل فقط محدود می‌شدند و تنها کسانی که در دانشگاه تحصیل می‌کردند به آن‌ها دسترسی داشتند. اما با گذر زمان استفاده از این مدل‌ها نیز فراگیر شد به طوری که تقریبا همه هنرمندان به آن دسترسی پیدا کردند.  از سه پایه تاشو به دلیل اندازه و ویژگی که دارد می‌توان در هر مساحتی استفاده کرد. پس اگر فضای شما کوچک است نگران خرید این مدل نباشید. برای خرید انواع سه پایه‌های تاشو می‌توانید همچنین شما می‌توانید پایه‌های نقاشی خود را اجاره کنید یا دسته دوم آن‌ها را خریداری کنید.

از سه پایه‌های تاشو کجا استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم سه پایه نقاشی تاشو اندازه کوچک و وزن سبکی دارد به همین دلیل از آن می‌توان در مواقع و محیط‌های مختلف استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل، امکان کار با آن بر روی میز است. برخی از افراد تمایلی برای نقاشی کردن به صورت ایستاده ندارند یا از نظر شرایط فیزیکی باید به صورت نشسته نقاشی کنند. این نوع از پایه‌های نقاشی انواع مختلفی دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

سه پایه نقاشی تاشو مدل فرانسوی

در بین مراکز فروش پایه تاشو، مجموعه آریا در این زمینه تخصص دارد. یکی از انواع سه پایه نقاشی تاشو، سه پایه تاشو به سبک فرانسوی است. این مدل کمی سنگین‌تر از مدل‌های ایستاده است اما مزایای بسیاری نیز دارد. این سه پایه بوم دارای یک کیف حمل برای  پالت رنگ و سایر ابزارهای نقاشی است که می‌توانید تجهیزات خود را در آن قرار دهید. در صورتی که می‌خواهید از این مدل در فضای خارج استفاده کنید کافی است، اهرم پایه‌ها را باز کنید و ارتفاع سه پایه را تغییر دهید.

سه پایه جعبه‌ای شکل پوچاد

جعبه پوچاد که به عنوان پایه بوم نقاشی استفاده می‌شود از دیگر مدل‌های سه پایه نقاشی تاشو است. بسیاری از نقاشان که به صورت مداوم در سفر هستند یا تمایل دارند در خارج از خانه نقاشی کنند به این مدل از پایه‌ها بیشتر نیاز دارند. شکل این پایه نقاشی مانند یک جعبه است به همین دلیل می‌توانید به راحتی تجهیزات خود را از جمله پالت‌ها بوم‌ها و … را در آن قرار دهید. اگر چه بوم نقاشی مورد استفاده شما می‌تواند کمی بزرگتر از جعبه باشد، اما مطمئن باشید شکاف‌های موجود در جعبه مشکلی را برای نقاشی تمام شده و بوم شما ایجاد نمی‌کنند. در صورتی که فضای اختصاصی و جداگانه‌ای برای نقاشی ندارید و ترجیح می‌دهد همه ابزارهای خود را به صورت آماده در یک گوشه داسته باشید این مدل گزینه خوبی برای خرید است. البته اگر قصد برگزاری نمایشگاه و اجاره پایه نقاشی را دارید پبشنهاد ما به شما استفاده از پایه‌های بلند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X