0
تومان
0
سه پایه نقاشی فرانسوی
انواع سه پایه نقاشی حرفه ای
سه پایه نقاشی فرانسوی

سه پایه نقاشی حرفه ای برای چه کسانی است؟

تقریبا به اندازه تمام هنرمندانی که مشغول به فعالیت هستند، پایه بوم نقاشی مختلف وجود دارد. اما اینکه چگونه یک سه پایه نقاشی حرفه ای را انتخاب کنیم، اهمیت بسیاری دارد. برای اینکه متوجه شویم کدام یک از انواع پایه‌های نقاشی برای هر کسی مناسب است، تحقیقات زیادی را با کمک هنرمندان حرفه‌ای انجام داده‌ایم تا  بتوانیم بهترین پایه‌های نقاشی را برای این افراد متناسب با نیازهایی که دارند، پیدا کنیم. شما می‌توانید سه پایه مورد نظر خود را از طریق سایت سه پایه نقاشی آریا با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. این مجموعه نه تنها در حوزه فروش پایه‌های نقاشی فعالیت می‌کند بلکه سه پایه‌های مختلفی را برای گالری‌ها و مراسم‌های مختلفی نیز اجاره می‌دهد. همچنین در صورتی که بودجه کافی برای خریده پایه نو را ندارید می‌توانید از سه پایه‌های دسته دوم این مجموعه نیز استفاده کنید.

سه پایه چرخشی با قابلیت تنظیم

شاید در کمتر فروشگاه اینترنتی بتوانید این سه پایه نقاشی حرفه ای را پیدا و خریداری کنید. این نوع پایه‌های نقاشی همه کاره و قابل تنظیم هستند، در نتیجه برای هنرمندان حرفه‌ای که سال‌ها است روی بوم نقاشی می‌کنند، گزینه بسیار خوبی است. طراحی قسمت تنظیم این پایه‌ها برای هنرمندانی که از ویلچر استفاده می‌کند، بسیار مناسب است. با کمک این پایه بوم نقاشی می‌توانید دسترسی کامل و ۳۶۰ درجه‌ای به بوم از تمامی جهت‌ها داشته باشید. این پایه را نیز می‌توان برای نقاش‌هایی که تمایل دارند به صورت صاف کار کنند، به حالت افقی تبدیل کرد. برای خرید این سه پایه حرفه‌ای همین الان به فروشگاه آنلاین سه پایه نقاشی آریا مراجعه کنید.

سه پایه رومیزی

سه پایه نقاشی حرفه ای رومیزی برای هنرمندانی که در فضای استودیویی نمی‌توانند کار کنند و هیچ فضای اختصاص ندارند، گزینه بسیار خوبی است. پس اگر دوست دارید در کمترین زمان ممکن ابزار و وسایل خودتان را آماده کنید و مشغول به فعالیت شوید، کافی است یک پایه چوبی حرفه‌ای تاشو یا رومیزی را خریداری کنید. این سه پایه رومیزی دو مدل چوبی و پلاستیکی دارد. در مدل پلاستیکی سه پایه آن دارای دو بال اضافی است که باعث می‌شود، بوم محکم‌تر روی آن قرار بگیرد.  این مدل هیچ چیز خاص و فانتزی ندارد اما اندازه‌ای بسیار مناسب برای نقاشی کردن در فضاهای کوچک دارد. حتی اگر نقاش حرفه‌ای هم نیستید این مدل می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. پایه رومیزی برای کارهای کوچک، مسافرت نقاشی کردن در فضای خارج از استودیوهای اختصاصی و به نمایش گذاشتن تابلوها استفاده می‌شود.

سه پایه نقاشی حرفه ای برای نمایش تابلو

اگر در گالری‌ها و نمایشگاه‌ها شرکت کرده باشید، مطمئنا با این مدل سه پایه نقاشی حرفه ای بسیار برخورد کرده‌اید. از این سه پایه بوم بیشتر برای نشان دادن تابلوهای تمام شده استفاده می‌شود. تا چند سال قبل برای انجام این کار بیشتر از پایه‌های چوبی استفاده می‌شد اما با توجه به تغییراتی که رخ داد و متغیر شدن نیاز هنرمندان، تصمیم بر این شد که از سه پایه‌های قابل تنظیم بر اساس هر بوم استفاده شود. این سه پایه، بوم شما را کاملا محکم نگه می‌دارد و هر چیزی که به آن نیاز دارید را به شما می‌دهد. یک کیف پارچه‌ای برای حمل و جمع کردن پایه و داشتن گیره‌ قابل تنظیم ارتفاع سه پایه بوم از جمله برخی از ویژگی‌های این مدل هستند. برای تهیه این سه پایه با بهترین قیمت و کیفیت کافی است به مجموعه سه پایه نقاشی آریا مراجعه کنید.

سه پایه نقاشی فرانسوی

سه پایه فرانسوی

اگر همیشه در حال نقاشی کردن هستید و می‌خواهید همه ابزار و وسیله‌های خود را در یک مکان داشته باشید، پیشنهاد ما به شما خرید سه پایه نقاشی حرفه ای مدل فرانسوی است. این جعبه فرانسوی جذاب را کافی است باز کنید و شروع به نقاشی کردن کنید. این مدل علاوه بر داشتن پایه‌های بلند برای ایستادن، پایه‌های کوچک و رومیزی نیز دارد که شما می‌توانید به صورت دستی آن را تنظیم کنید. پس اگر جز آن دسته از هنرمندانی هستید که ترجیح می‌دهید به صورت مداوم در سفر باشید یا خارج از استودیو نقاشی کنید، این پایه بوم نقاشی یک انتخاب بسیار عالی برای شما است.

پایه نقاشی پوچاد

در نگاه اول شاید تصور کنید، که سه پایه نقاشی حرفه ای پوچاد شباهت بسیاری با پایه مدل فرانسوی دارد، اما در واقع اینطور نیست. این مدل تعداد پایه کمتری دارد به همین دلیل است که به آن سه پایه هوایی گفته می‌شود. شما می‌توانید برای استفاده از این پایه بوم نقاشی آن را در روی پای خود یا میز قرار دهید. حمل نقل این مدل بسیار ساده و آسان است به شکلی که شما می‌توانید تنها با گرفتن دسته پایه که داخل یک جعبه قرار گرفته است آن را با خود جابجا کنید. پس جعبه را در دست بگیرید و به سراغ مقصد خود برای نقاشی کردن بروید. برای تهیه این پایه کافی است به یکی از فروشگاه‌های معتبر از جمله فروشگاه سه پایه آریا مراجعه کنید و پایه بوم مورد نظرتان را خریداری کنید.

سه پایه تاشو

چرا استفاده از سه پایه اهمیت دارد؟

نقاشی کردن علاوه بر اینکه یک تفریح و سرگرمی باشه از گذشته تا به امروز یکی از مهم‌ترین شغل‌ها و فعالیت‌های اجتماعی بوده است. به همین دلیل است که بزرگان بسیاری را در این حوزه داریم. اما لازم است بدانید که نقاشی کشیدن فقط به استعداد داشتن و کشیدن چند خط خلاصه نمی‌شود بلکه ابزارهای زیادی باید وجود داشته باشد، تا شما را به به یک نقاش حرفه‌ای تبدیل کند. سه پایه نقاشی حرفه ای، رنگ‌های با کیفیت و قلم‌موهای متنوع از جمله ابزارهای مهمی هستند که می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند.

خرید از مجموعه سه پایه نقاشی آریا

مجموعه سه پایه نقاشی آریا با سال‌ها فعالیت در حوزه تولید، فروش و اجاره سه پایه نقاشی حرفه ای توانسته به یکی از بهترین مجموعه‌های فروش ابزار نقاشی تبدیل شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه سه پایه بوم نقاشی مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید و سپس در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. لازم به ذکر است در صورتی که برای برگزاری نمایشگاه به پایه نیاز دارید، این مجموعه می‌تواند سه پایه‌های مورد نظر شما را در تعداد دلخواه برای روز معین به شما اجاره دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X