0
تومان
0
سه پایه نقاشی فلزی برای نقاشی اکرلیک

اهمیت سه پایه فلزی نقاشی

نقاشی کشیدن دقیقا همانند آشپزی کردن است، زمانی که یکی از مواد اولیه در آشپزخانه شما کم باشد، بدون شک غذا شما طمع و مزه دلخواه‌تان را نخواهد داشت. سه پایه فلزی نقاشی یا یکی دیگر از تجهیزات نقاشی از مهم‌ترین ابزارها برای شروع کار شما به عنوان یک نقاش حرفه‌ای است. سه پایه‌های نقاشی بیشتر در اختیار دانشگاه‌ها یا موسسه‌های نقاشی بوده است اما با گذر زمان و نیاز هنرمندان این وسیله برای فروش به هنرمندان نیز تولید شد. پایه‌های بوم انواع و جنس‌های مختلفی دارند در نتیجه انتخاب شما برای هر یک از مدل‌هایی که دوست دارید بسیار زیاد است. اما علاوه بر این موارد شما باید این تجهیزات را بر اساس سبک خود در نقاشی استفاده کنید. برای مثال اگر قصد دارید با آبرنگ کار کنید، حتما باید از سه پایه‌ای استفاده کنید، که زاویه آن قابل تغییر باشد. اما کار کردن با اکریلیک به چه ابزارهای نیاز دارد؟ در ادامه به بررسی پایه‌های فلزی برای کار کردن با رنگ اکریلیک می‌پردازیم.

رنگ نقاشی اکریلیک

جمع کردن تجهیزات نقاشی مناسب برای رنگ اکریلیک اولین قدم برای شروع کار با این نوع رنگ است. در ادامه لیستی از تجهیزاتی که باید برای شروع داشته باشید را با یک‌دیگر بررسی می‌کینم. این لیست نه تنها برای نقاش‌های حرفه‌ای آماده شده است بلکه برای نقاشان مبتدی نیز بسیار کاربردی است. اما ۴ وسیله مهم که باید حتما داشته باشید شامل رنگ‌های اکریلیک، قلم مو و براش‌های مناسب، سه پایه فلزی نقاشی و یک سطح برای نقاشی کردن مثل بوم نقاشی است. در صورتی که قصد خرید سه پایه نقاشی را داشتید، پیشنهاد ما به شما، خرید از مجموعه سه پایه نقاشی آریا است. این مجموعه همه مدل‌ها و جنس‌های پایه‌های نقاشی را دارد و شما می‌توانید به راحتی هر کدام از مدل‌هایی که می‌خواهید را خریداری با اجاره کنید.

چه نوع رنگی را باید تهیه کنیم؟

اینکه چه نوع رنگی را با چه کیفیتی تهیه کنیم از مهم‌ترین مسائل در نقاشی کردن است. معمولا شرکت‌های رنگ، رنگ‌ها را در دو مدل به بازار عرضه می‌کنند، کیفیت دانشجویی و کیفیت مناسب برای هنرمندان. اما تفاوت این دو مدل در چیست؟ قیمت، پوشش و کیفیت رنگ‌های مناسب هنرمندان در مقایسه با رنگ‌های دانشجویی بیشتر است. اینکه شما وسوسه شوید سراغ رنگ‌های دانشجویی بروید به خاطر ارزان بودن کامل منطقی است اما با این حال این نوع از رنگ‌ها، رنگدانه‌های کمتری دارند در نتیجه پوشش خوبی روی بوم ندارند. رنگ‌های اکریلیک نیز در سه مدل لوله‌ای، شیشه‌ای و بطری به فروش می‌رسند که هر کدام از این مدل‌ها حجم خاصی دارند که شما باید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. در کنار خرید رنگ اکریلیک مناسب شما باید به فکر دیگر تجهیزات نقاشی با این نوع رنگ نیز باشید. همانطور که گفتیم سه پایه فلزی نقاشی از جمله سه پایه‌های مناسب برای بوم نقاشی با رنگ‌های اکریلیک هستند. پس خرید این نوع پایه را نیز باید در اولویت کارهای خود قرار دهید.

برای شروع از چه رنگ‌های اکریلیکی باید استفاده کنیم؟

احتمال تعجب می‌کنید اگر متوجه شوید برای شروع کار با اکریلیک به رنگ‌های زیادی نیاز ندارید. در واقع برای شروع کار شما باید ۱۰ نوع رنگ را داشته باشید. شما همچنین می‌توانید این ۱۰ رنگ پایه را با یک‌دیگر ترکیب کنید و رنگ‌های متنوع دیگری که به آن نیاز دارید تولید کنید. همینطور شما می‌توانید کار خود را با ست اکریلیک که از ۶ رنگ ساخته شده است شروع کنید. بسیاری از برندهای اکریلیک ده‌ها رنگ مختلف را به شما برای انتخاب پیشنهاد می‌دهند. این کار می‌تواند در وهله اول شما را کمی گیج کند اما بهتر است هر رنگ را به صورت جدا تهیه کنید. بعد از خرید رنگ مورد نیاز خود باید به سراغ خرید دیگر تجهیزات نقاشی و سه پایه فلزی نقاشی بروید.

تجهیزات نقاشی

تجهیزات لازم برای نقاشی با اکریلیک

یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که برای نقاشی با اکریلیک به آن نیاز داریم همانطور که گفتیم سه پایه فلزی نقاشی است. شاید تعجب کنید که چرا تاکید بر فلزی بودن این سه پایه است. آیا دیگر مدل‌های پایه نقاشی گزینه‌های خوبی نیستند؟ پایه‌های فلزی بر خلاف پایه‌های چوبی انعطاف بیشتری دارند و شما می‌توانید به راحتی تغییراتی در ارتفاع و زاویه آن‌های ایجاد کنید. که این کار باعث نگه‌ داشتن بوم نقاشی می‌شود. همچنین شما باید فضای راحتی برای کار با رنگ‌های اکریلیک داشته باشید. همانطور که گفتیم شما باید رنگ‌های پایه اکریلیک را با یک‌دیگر ترکیب کنید تا رنگ‌های بیشتری تولید کنید به همین دلیل باید فضای مناسبی برای قرار دادن پالت رنگ خود داشته باشید. از پایه‌های فلزی برای نقاشی با آبرنگ نیز استفاده می‌شود. به همین دلیل این نوع از پایه‌ها طرفداران بسیاری دارند. از دیگر تجهیزات نقاشی با اکریلیک می‌توان به براش‌های مخصوص اشاره کرد. شما باید به تعداد زیادی براش داشته باشید تا با توجه به نیاز خود برای رنگ کردن از براش و قلم‌مو مخصوص استفاده کنید. همچنین بوم نقاشی شما باید کیفیت مناسبی داشته باشید در غیر این صورت نقاشی جلوه مناسبی پیدا نخواهد کرد.

دیگر کاربردهای سه پایه فلزی

سه پایه فلزی نقاشی تنها برای نقاشی با اکریلیک کاربرد ندارد همانطور که گفتیم از آن برای رنگ کردن بوم با آبرنگ نیز استفاده می‌شود. اما یکی دیگر از کاربردهای مهم این مدل، استفاده برای طراحان است. بسیار از طراحان که با کاغذ و تخته شاسی کار می‌کنند همیشه به دنبال پایه‌ای با قابلیت تغییر بسیار هستند، تا بتوانند طرح خود را در هر زاویه ترسیم کنند. این پایه‌های فلزی وزن بسیار سبکی دارند و به راحتی جمع می‌شوند در نتیجه می‌توان آن را در کیف مخصوص خودش قرار داد و به راحتی به هر جایی برد.

بوم نقاشی

خرید از مجموعه سه پایه آریا

شما برای خرید سه پایه فلزی نقاشی می‌توانید به فروشگاه‌های مختلفی مراجعه کنید و سه پایه مورد نیاز خود را تهیه کنید. اما اگر به دنبال یک خرید مطمئن هستید پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه سه پایه نقاشی آریا است. این مجموعه نه تنها در زمینه تولید پایه‌های نقاشی فعالیت می‌کند بلکه به شما برای خرید دیگر تجهیزات نقاشی از جمله بوم نقاشی نیز کمک زیادی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به اجاره دادن پایه‌ها برای برگزاری مراسم‌ها، کنفرانس‌ها و گالری‌ها اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X