دسته‌ها
دسته بندی نشده سه پایه نقاشی

آشنایی با پایه بوم چوبی

نحوه انتخاب بهترین پایه بوم چوبی

پایه بوم چوبی اغلب یکی از بزرگترین و گرانترین وسیله و ابزار هنرمندان است، اما یک سه پایه نقاشی با کیفیت خوب می‌تواند یک عمر برای شما کار کند. برای اطمینان از اینکه شما سه پایه مناسب برای نیازهای هنری خود را خریداری می‌کنید، چند سوال وجود دارد که باید هنگام خرید در نظر بگیرید.

  • کارهای هنری خود را در کجا انجام می‌دهید؟ (در داخل منزل، بیرون از منزل، در ساحل ، در بالای کوه، در آشپزخانه؟ …)
  • از چه ابزارهایی استفاده می‌کنید؟
  • آیا فضای محدودی دارید؟
  • آیا بودجه محدودی دارید؟

گروه سه پایه نقاشی آریا با پاسخ دادن به این سوالات شما را برای خرید یک سه پایه چوبی راهنمایی می‌کند تا با کمترین هزینه بهترین و با کیفیت‌ترین پایه را برای خود و استودیو اختصاصی خود خریداری کنید. در ادامه همراه ما باشید.

پایه بوم چوبی فرم A

پایه بوم چوبی A شکل به دلیل کادر بندی مثلثی و شباهت آن‌ها به حروف بزرگ A به این اسم نامگذاری شده‌اند. به دلیل داشتن فرم مخروطی و ظریف، تابلوهای نقاشی A-Frame به عنوان تخته‌های Lyre نیز شناخته می‌شوند. قاب‌های A به قاب مثلثی شکل خود تکیه می‌کنند تا پایه محکمی برای نقاشی فراهم کنند. پایه عقب منفرد امکان قرارگیری در گوشه‌ها و فضاهای تنگ و روی زمین کمی ناهموار را فراهم می‌کند. از نظر ارتفاع، قاب‌های A دارای پایه‌های نسبتاً کوچکی هستند، بنابراین هنگام کار کردن روی بوم پایه‌های بوم بسیار سنگین می‌شوند و می‌توانند مانند بادبان باد عمل کنند و از افتادن بوم جلوگیری کنند. به همین دلیل است که از  A-Frames اغلب در محیط استودیو یا محیط خارجی استفاده می‌شود.

پایه بوم چوبی

  • محیط: سه پایه استودیویی عمدتا در داخل خانه استفاده می‌شود.
  • شیب: عمدتا عمودی تا کمی آرام است. تنظیم عمودی بسیار کمی در فریم A امکان پذیر است. اکثر طرح های قاب A اصلاً نمی‌توانند شیب رو به جلو را داشته باشند.
  • ابزارها: مناسب برای رنگ و روغن‌ها، اکریلیک‌ها، برخی از تکنیک‌های گواش و تکینیک‌های خشک فشرده مانند گرافیت و کنته
  • فضای نگه‌داری: در بیشتر مدل‌های فریم A، پایه عقب در قسمت بالا متصل می‌شود، بنابراین برای نگهداری آسان می‌توان پایه را صاف کرد.
  • مقرون به صرفه: قیمت این مدل در مقایسه با سایر مدل‌های سه پایه نقاشی کمتر است.

سه پایه H-Frame

پایه بوم چوبی H به دلیل مربعی بودن و شباهت آنها به حروف بزرگ H به این اسم نامگذاری شده‌اند. H-Frames به عنوان بزرگترین پیکربندی برای سه پایه‌های استودیویی شناخته می‌شود. پایه‌های فریم H ذاتا سنگین هستند و دارای پایه‌ای گسترده و چهار تکه‌ای هستند که باعث می‌شود حتی در صورت قرار دادن بوم با حداکثر اندازه ممکن، از افتادن بوم و سه پایه جلوگیری شود.

  • محیط: سه پایه استودیویی، عمدتا در داخل منزل استفاده می‌شود (بسیار سنگین و بزرگ)
  • شیب: عمدتا عمودی تا کمی آرام است. حداقل تنظیم عمودی در فریم‌های H امکان پذیر است. بیشتر طراحی‌های H-frame اصلاً نمی‌توانند شیب رو به جلو را داشته باشند.
  • ابزارها: مناسب برای رنگ و روغن‌‌ها، اکریلیک‌ها، برخی از تکنیک‌های گواش و ابزارهای خشک فشرده مانند گرافیت.
  • فضای نگه درای: اکثر مدل‌های قاب H آزاد و جمع می‌شوند تا بدین ترتیب تخته سه بعدی را می‌توان تا حدودی صاف کرد تا ذخیره شود.
  • مقرون به صرفه: قیمت نسبتا بالایی دارند.
سه پایه نقاشی

مدل ترکیبی پایه چوبی

پایه بوم چوبی ترکیبی ویژگی‌های متفاوتی دارند، که یکی از آن‌ها تغییر در حالت و شکل آن‌ها است. از شیب جلو تا عقب تا موقعیت کاملاً افقی، که همین امر آن‌ها را برای پایه‌های نقاشی آبرنگ استودیویی ایده آل می‌کند. سبک‌های مختلف سه پایه ترکیبی وجود دارد و H-Frame تنها یک نمونه از این نوع سه پایه‌های نقاشی هستند.. این پایه چوبی که در اینجا به تصویر کشیده شده دارای یک پایه محکم چهار مکانی است که آن را در برابر حرکت دادن به جلو و عقب مقاوم می‌کند.

  • محیط: سه پایه استودیویی عمدتا در داخل خانه استفاده می‌شود.
  • شیب: همه زاویه ها  از لبه جلو به عمودی تا کاملا افقی عقب است.
  • ابزارها: مناسب برای همه تکنیک‌ها و ابزارها از جمله رنگ و روغن، رنگ‌های اکریلیک، گواش، آبرنگ، پاستل و …
  • فضای نگه‌داری: به شکل تاشو صاف می‌شود تا بتوان آن را به راحتی در قسمتی نگه‌داری کرد.
  • مقرون به صرفه: قیمت نسبتا بالایی دارند.

سه پایه طراحی

این خانواده از پایه بوم چوبی دارای ویژگی منحصر به فرد هستند.  که دارای یک جعبه داخلی برای نگهداری مواد نقاشی یا طرح است. این مدل‌ها به عنوان سه پایه مستقل و به عنوان سه پایه چوبی رومیزی در دسترس و قابل استفاده هستند. سه پایه سبک فرانسوی / ایتالیایی یک پایه نقاشی برای طراحی کردن در فضای باز است، با این وجود استفاده از این تابلو برای کار با رنگ و روغن نیز ایده‌آل است. پایه‌های آن به صورت جداگانه تنظیم می‌شوند و در بعضی از مدل‌ها شامل سطح سازنده هستند تا اطمینان حاصل شود که تنظیمات شما در زمین ناهموار پایدار است. سه پایه‌های Sketch Box به طور کلی با تمام زوایایی سازگار می‌شوند که همین موضوع آن‌ها را برای همه تکنیک‌‌ها مناسب می‌کند، بنابراین این مدل یکی از همه کاره ترین گزینه‌های سه پایه است.

سه پایه چوبی

  • محیط: داخل و خارج از منزل. ایده آل.
  • شیب: همه زاویه ها  از لبه جلو به عمودی تا کاملا افقی عقب است.
  • تکنیک‌ها: مناسب برای همه تکنیک‌ها از جمله رنگ و روغن، اکریلیک، گواش ، آبرنگ ، گرافیت، پاستل و …
  • فضای نگه‌داری از تابلو: این پایه بوم چوبی را می‌توان در کیف مخصوص به خودش قرار داد و به آسانی همراه خود به هر مکانی حمل کرد.
  • مقرون به صرفه بودن: قیمت مناسبی دارد. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید و برای مدت‌ها از آن بدون مشکلی استفاده کنید.

مجموعه سه پایه نقاشی آریا

مجموعه سه پایه نقاشی آریا با سال‌ها فعالیت و تجربه در زمینه تولید انواع سه پایه‌های نقاشی یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید پایه بوم چوبی است. این مدل از پایه‌ها باید از بهترین چوب ساخته شده باشند تا در طی مدت زمان طولانی کیفیت خود را حفظ کنند. برای خرید این نوع از پایه‌های نقاشی کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کنید و در بهترین و با کیفیت‌ترین سه پایه موجود در بازار را برای خود سفارش دهید. همچنین در صورتی که قصد برگزاری مراسم‌های خاص یا گالری‌های هنری را دارید می‌توانید به تعداد مورد نیاز از این مجموعه سه پایه بوم اجاره کنید.

دسته‌ها
سه پایه نقاشی

سه پایه نقاشی دست دوم

افزودن عنوان

چرا سه پایه نقاشی دست دوم بخریم؟


احتمالا زمانی که برای خرید پایه نقاشی به بازار مراجعه کرده‌اید با قیمت‌های بسیار بالایی رو به رو شده‌اید و درنتیجه تصمیم به خرید سه پایه نقاشی دسته دوم گرفته‌اید.

سه پایه‌های دسته دوم می‌توانند گزینه‌های خوبی برای صرفه جویی در هزینه‌ها باشند. اما باید بدانید که برای خرید این سه پایه‌ها فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. بسیاری از این سه پایه نقاشی دست دوم شاید تنها یک بار استفاده شده باشند به همین دلیل کیفیت خوبی خواهند داشت.

برای خرید انواع پایه بوم نقاشی پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه سه پایه نقاشی آریا است. این گروه در کنار فروش پایه‌ها اقدام به اجاره آن‌ها برای گالری‌ها و برنامه‌های ویژه نیز می‌کند.

نکات مهم در هنگام خریدسه پایه دست دوم


پایه نقاشی دسته دوم نیز همانند پایه‌های نو باید کیفیت خوبی داشته باشند در غیر این صورت نمی‌توانید استفاده مفیدی از آن کنید. به همین دلیل باید نکات مهمی را در هنگام خرید رعایت کنید.

برای خرید این پایه‌ها در ابتدا بهتر است آن را از نزدیک ببینید. در صورتی که پایه نقاشی شما چوبی است، کیفیت چوب، ضرب دیدگی‌ها و …. را بررسی کنید و اگر سه پایه شما از جنس فلز است باید حتما وزن، پیچ و مهره‌های آن را چک کنید.

چرا به یک سه پایه دست دوم نیاز است


این یک سوال واضح است، اما نیاز به پاسخ دارد، در غیر این صورت، شما پول خود را صرف چیزی می‌کنید که بسیار گران است و استفاده‌ای از آن نخواهید داشت. خرید سه پایه نقاشی دسته دوم مطمئناً تجربه متفاوتی است.

احتمالا می‌دانید که زاویه نقاشی کردن بسیار مهم است و به همین دلیل است که نقاشان همیشه به دنبال خرید پایه نقاشی هستند. در ادامه به داشتن مزایای یک پایه خوب می‌پردازیم.

سه پایه نقاشی حرفه ای

سه پایه نقاشی دسته دوم

در صورت نشستن باید دسترسی خوبی به بوم داشته باشید چرا که شیب بوم به سمت شما است در نتیجه زاویه برای کشیدن نقاشی شما راحت‌تر می‌شود.
⦁ اگر ایستاده باشید، بدون تغییر دادن بدن می‌توانید به راحتی به هر قسمت از نقاشی، دسترسی راحت‌تری داشته باشید.
⦁ اهرم تنظیم ارتفاع و زاویه به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی متناسب با نیاز خود تغییراتی را در سه پایه ایجاد کنید.
⦁ در صورتی که ایستاده باشید می‌توانید با تنظیم کردن ارتفاع، جایگاه خود را نسبت به پایه تغییر دهید.
⦁ زمانی که بوم شما در حالت عمودی قرار گرفته باشد، گرد و غبار کمتری روی نقاشی قرار می‌گیرد. در نتیجه نیازی به پاک کردن ندارید.
⦁ بسیاری از سه پایه ها می‌توانند کمی به سمت جلو متمایل شوند، بنابراین در این حالت همچنین گرد و خاک کمتری روی بوم می‌نشیند.
⦁ فاصله قرار گرفتن بوم تا سوژه باید دقیق و مشخص باشد، به طوری که سوژه شما در این زاویه از دید قرار بگیرید تا به راحتی تصویر را روی بوم بکشید. در صورتی که سوژه نقاشی شما در پشت سه پایه قرار بگیرد کار شما سخت خواهد شد.
⦁ زاویه داشتن پایه برای کشیدن تصاویر پرسپکتیو بسیار مناسب است چرا که نقاش به راحتی می‌توانید تصویر را روی بوم اجرا کند..
به یاد داشته باشید راحت بودن در هنگام خلق یک اثر هنری می‌تواند شما را تا رسیدن به یک هنرمند خوب نزدیک کند. بنابراین موقعیت نقاشی شما با سه پایه باید کاملاً مناسب شما باشد.
این سه پایه نقاشی دسته دوم کمی سنگین‌تر است اما هنوز هم جز مدل‌های قابل حمل است و از مزیت ثبات بیشتری برخوردار است. همچنین محفظه‌ای برای رنگ‌ها در این نوع پایه وجود دارد که معمولاً شامل یک پالت چوبی است که در این مدل هنگام نقاشی می‌توانید ابزارهای خود را روی کشوی نیمه باز قرار دهید.

این نوع سه پایه نقاشی برای افرادی که به صورت مداوم در حال جا به جایی هستند می‌تواند گزینه خوبی باشد اما به شرط آن که بتوانند وزن آن را تحمل کنند. برای خرید این مدل و سایر مدل‌ها به سایت سه پایه نقاشی آریا مراجعه کنید.

سه پایه نقاشی دارای جای قلم و دستمال کاغذی

سه پایه نقاشی دست دوم رو از کجا بخریم


الان که به ویژگی‌ها و انواع سه پایه‌های دسته دوم آشنا شدید، احتمالا به دنبال پیدا کردن جایی برای خرید سه پایه نقاشی دسته دوم هستید. پیشنهاد ما به شما خرید انواع سه پایه‌های چوبی و فلزی با بهترین کیفیت و قیمت از مجموعه سه پایه نقاشی آریا است.

این مجموعه نه تنها در زمینه فروش پایه بوم نقاشی جدید و دسته دوم فعالیت می‌کند بلکه بسیاری از پایه‌های نقاشی را نیز برای برگزاری گالری و نمایشگاه‌ها اجاره می‌دهد.


سه پایه نقاشی دسته دوم نیز انواع و مدل‌های مختلفی دارد که باید قبل از خرید با آن‌ها آشنا باشید. در ادامه به بررسی انواع سه پایه بوم می‌پردازیم.
بیایید ابتدا نسخه‌های قابل حمل و فضای باز سه پایه نقاشی دسته دوم را بررسی کنیم، زیرا این نسخه‌ها اغلب برای کار در خانه و حوزه‌های مختلف مناسب هستند.

سه پایه سبک و قابل تنظیم

سه پایه تاشو سفری،سبک و قابل حمل می‌باشد.


این سه پایه‌های نقاشی به دو صورت چوبی یا آلومینیومی ساخته می‌شوند و به گونه‌ای طراحی می‌شوند که طول آن‌ها به بیش از ۲ فوت بر می‌گردد، اغلب دارای روکش مسافرتی و بند شانه هستند. می‌توانید بوم‌هایی را تا ارتفاع تقریباً ۴ فوت (۱۲۰ سانتی متر) بگیرید و پایه‌های تلسکوپی ارتفاع قابل تنظیم بی نهایت را دارند. اگر در فضای باز و در زمین ناهموار تنظیم شود، این مدل بسیار ایده آل است. برخی از مدل‌ها می‌توانند پاها را کاملاً جمع کنند تا به عنوان تخته میز کار کنند. وزن آنها بین ۴ تا ۵ پوند (۱.۵ تا ۲ کیلوگرم) است.
در شرایط وزش باد تعادل پایه می‌تواند کمی ناپایدار باشد ، بنابراین باید بوم را با وزنی مناسب در مرکز پایه قرار داد. مرکز برخی از این پایه‌ها دارای آویزی است که قابلیت‌های زیادی دارد. برای مثال کوله پشتی یا یک بطری بزرگ آب را می‌توانید در این مرکز آویزان کنید. با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که این نوع پایه گزینه خوبی برای نقاشی کردن در فضاهای باز است، در نتیجه اگر قصد دارید از آن در محیط باز استفاده کنید سعی کنید تجهیزات خود را به حداقل برسانید.

دسته‌ها
سه پایه نقاشی

خرید سه پایه نقاشی

اهمیت خرید سه پایه نقاشی


یکی از مهمترین سرمایه گذاری‌هایی که یک هنرمند باید برای خودش انجام دهد، بدون شک خرید سه پایه نقاشی است. سه پایه در واقع ستون فقرات هر چیزی است که شما قرار است روی بوم خلق کنید.اما انتخاب گزینه مناسب بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید سخت است. بدون شک شما نمی‌توانید وارد فروشگاه شوید و اولین پایه بوم نقاشی را خریداری کنید. بلکه شما به سه پایه‌ای نیاز دارید که متناسب با نیازهای شما باشد. به همین دلیل است آشنایی با انواع مدل‌های سه پایه اهمیت زیادی دارد. بنابراین برای کمک به شما در تصمیم گیری صحیح، در این مقاله تلاش کردیم راهنمایی مفیدی به شما ارائه دهیم تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. مجموعه سه پایه نقاشی آریا به شما برای خرید یک پایه بوم نقاشی کاربردی کمک می‌کنیم. این مجموعه همچنین در زمینه اجاره سه پایه‌های نقاشی به گالری‌ها و مراسم‌های مختلف نیز فعالیت می‌کند.

سوالات درست بپرسید


اولین قدم برای انتخاب و خرید سه پایه نقاشی این است که این سه سوال ساده را از خود بپرسید:
⦁ ترجیح می‌دهم با چه ابزاری کار کنم؟ (آبرنگ، اکریلیک، زغال چوب، و غیره)
⦁ چقدر فضا دارم؟
⦁ آیا می‌خواهم در فضای داخل کار کنم یا بیرون؟

سه نکته ای که قبل ازخرید سه پایه نقاشی باید به آن توجه کنید


پایه بوم نقاشی ابزاری چند منظوره برای خانه، مدرسه یا دفتر هستند. علاوه بر نگه داشتن یا نمایش آثار هنری، یک سه پایه می‌تواند از تخته سفید و نمودارهای مختلف برای ارائه پشتیبانی کند، تابلوهای نقاشی را در گالری‌ها به نمایش بگذارید یا به عنوان علامت راهنمای رویدادها استفاده کنید. خرید سه پایه نقاشی می‌تواند مزیت‌های زیادی برای شما داشته باشد. حتی در بسیاری از مواقع از این سه پایه‌ها برای تبلیغات نیز استفاده می‌شوند اما همانطور که گفتیم باید قبل از خرید اطلاعات دقیقی از انواع مدل‌ها و نیازهای خود داشته باشید تا بدون مشکل یکی از مدل‌های انواع پایه را خریداری کنید. در ادامه با این سه نکته بیشتر آشنا می‌شویم.

بدون لغزش


در حالی که سه پایه‌های هنری کلاسیک به طور سنتی از چوب ساخته می‌شوند، سه پایه سه بعدی فلزی با دوام و پرکاربردتر است. اما در هنگام خرید نگاهی دقیق‌تر به سهولت استفاده از آن داشته باشید. در حالی سه پایه‌های بزرگ چوبی معمولاً یک بار در یک مکان ثابت مانند استودیو نصب می‌شوند، مدل‌های سه پایه نقاشی فلزی معمولاً قابل حمل هستند که ممکن است اجزای بیشتری نیز برای نصب کردن داشته باشد. برای خرید سه پایه نقاشی پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه سه پایه نقاشی آریا است. این مجموعه با داشته بهترین و با کیفیت‌ترین پایه‌های نقاشی گزینه خوبی برای خرید سه پایه به صورت آنلاین است. همچنین اگر به صورت موقت نیاز به تهیه یک پایه دارید، این مجموعه به شما امکان اجاره پایه‌های نقاشی را نیز می‌دهد.

تنظیم آسان

وظیفه همه پایه‌های نقاشی، نگه‌داشتن آثار هنری نیست بلکه در بسیاری از مواقع از سه پایه نقاشی برای نگه داشتن یک تخته یا نمودار برای ارائه در کنفرانس استفاده می‌شود. از این پایه‌ها بیشتر برای تخته‌های آموزشی در خانه استفاده می‌شود. پس برای خرید سه پایه نقاشی حتما به مراحل و دشواری‌های تنظیم شدن پایه توجه کنید. در صورتی که تنظیم سه پایه شما مراحل سختی داشته باشید می‌تواند زمان بسیاری را از شما بگیرد.

استفاده از فلز سبک


سه پایه بوم نقاشی باید دارای ارتفاع قابل تنظیم باشد. از کار در استودیو گرفته تا نقاشی در فضای باز، پایه‌های تلسکوپی امکان ایستادن و همچنین پشتیبانی از بوم را روی زمین یا سطح کار دیگر فراهم می‌کند. خرید سه پایه نقاشی فلزی برای افرادی که به صورت مدام در حال جا به جایی هستند بسیار مناسب است.

سه پایه فلزی

A-Frame پایه‌های


ایده آل برای: هنرمندانی که با بوم‌های کوچک تا متوسط ​،در فضاهای کوچک کار می‌کنند.
پایه‌های H-Frame
محکم ترین گزینه موجود برای خرید سه پایه نقاشی، فریم‌های H هستند. این سه پایه‌ها بهترین گزینه برای نقاش‌های مبتدی و حرفه‌ای هستند. اما تنها نکته منفی این مدل اندازه بزرگ پایه‌ها است. این مسئله در صورتی که شما مدام در حال تغییر مکان برای نقاشی باشید کمی اذیت کننده است
ایده آل برای: هنرمندان حرفه‌ای با فضای اختصاصی استودیو و بوم های بزرگ.

پایه میز و جعبه


اگر جز آن دسته افرادی هستید که به کار با آبرنگ علاقه دارید، خرید سه پایه نقاشی مدل میز و جعبه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این نوع پایه بوم را می‌توانید به راحتی در هر زاویه‌ای که می‌خواهید تنظیم کنید تا رنگ دچار ریزش نشود. بعد از اتمام کار نیز می‌توانید به راحتی پایه را جمع کنید و در جعبه خودش قرار دهید. از جمله نکات منفی این پایه، نامناسب بودن برای بوم‌های بزرگ است. ایده آل برای: هنرمندانی که می‌خواهند روی میز نقاشی کنند و از کار روی بوم کوچکتر و در مسافرت لذت می برند.

پایه های مخصوص رنگ و روغن


بسیاری از سه پایه‌های بوم نقاشی نه تنها برای نقاشی کردن بلکه برای نمایش دادن آثار هنری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند پس می‌توانید از این مدل برای کنار گذاشتن نقاشی خود بعد از تکمیل رنگ کردن استفاده کرد. برای خرید سه پایه نقاشی می‌توانید به سایت مجموعه سه پایه آریا مراجعه کنید و با توجه به بودجه‌ای که دارید، سه پایه مخصوص خود را خریداری کنید. ایده آل برای: نقاشان رنگ و روغن که به مکانی برای خشک کردن کار خود احتیاج دارند یا گالری‌های نقاشی که قصد دارند تابلوها را به نمایش قرار دهند.

قیمت سه پایه های نقاشی به چه مواردی بستگی دارد


این روزها با نوسان‌های زیادی در حوزه ارز و کالاهای مختلف رو به رو هستیم به همین دلیل ممکن است قیمت بسیاری از اجناس افزایش پیدا کند. سه پایه بوم نقاشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل برای خرید سه پایه نقاشی بهتر است تمام شرایط و نیازهای خود را در نظر بگیرید تا بتوانید یک جنس با کیفیت را قیمتی خوب خریداری کنید.

پایه بوم را از کجا باید تهیه کرد

برای خرید سه پایه نقاشی شما راههای مختلفی داریداما بهترین گزینه خرید پایه بوم به صورت آنلاین است.مجموعه سه پایه نقاشی آریا نه تنها به شما امکان خرید بهترین و با کیفیتترین سه پایه ها رابا قیمتی مناسب میدهدبلکه میتوانیداز این مجموعه سه پایه ها را اجاره کنید.

دسته‌ها
دسته بندی نشده

نحوه انتخاب بهترین پایه بوم چوبی


پایه بوم چوبی اغلب یکی از بزرگترین و گرانترین وسیله و ابزار هنرمندان است، اما یک سه پایه نقاشی با کیفیت خوب می‌تواند یک عمر برای شما کار کند. برای اطمینان از اینکه شما سه پایه مناسب برای نیازهای هنری خود را خریداری می‌کنید، چند سوال وجود دارد که باید هنگام خرید در نظر بگیرید.
⦁ کارهای هنری خود را در کجا انجام می‌دهید؟ (در داخل منزل، بیرون از منزل، در ساحل ، در بالای کوه، در آشپزخانه؟ …)
⦁ از چه ابزارهایی استفاده می‌کنید؟
⦁ آیا فضای محدودی دارید؟
⦁ آیا بودجه محدودی دارید؟
گروه سه پایه نقاشی آریا با پاسخ دادن به این سوالات شما را برای خرید یک سه پایه چوبی راهنمایی می‌کند تا با کمترین هزینه بهترین و با کیفیت‌ترین پایه را برای خود و استودیو اختصاصی خود خریداری کنید. در ادامه همراه ما باشید.
پایه بوم چوبی فرم A

پایه چوبی فرم A


پایه بوم چوبی A شکل به دلیل کادر بندی مثلثی و شباهت آن‌ها به حروف بزرگ A به این اسم نامگذاری شده‌اند. به دلیل داشتن فرم مخروطی و ظریف، تابلوهای نقاشی A-Frame به عنوان تخته‌های Lyre نیز شناخته می‌شوند. قاب‌های A به قاب مثلثی شکل خود تکیه می‌کنند تا پایه محکمی برای نقاشی فراهم کنند. پایه عقب منفرد امکان قرارگیری در گوشه‌ها و فضاهای تنگ و روی زمین کمی ناهموار را فراهم می‌کند. از نظر ارتفاع، قاب‌های A دارای پایه‌های نسبتاً کوچکی هستند، بنابراین هنگام کار کردن روی بوم پایه‌های بوم بسیار سنگین می‌شوند و می‌توانند مانند بادبان باد عمل کنند و از افتادن بوم جلوگیری کنند. به همین دلیل است که از A-Frames اغلب در محیط استودیو یا محیط خارجی استفاده می‌شود.

پایه بوم چوبی


⦁ محیط: سه پایه استودیویی عمدتا در داخل خانه استفاده می‌شود.
⦁ شیب: عمدتا عمودی تا کمی آرام است. تنظیم عمودی بسیار کمی در فریم A امکان پذیر است. اکثر طرح های قاب A اصلاً نمی‌توانند شیب رو به جلو را داشته باشند.
⦁ ابزارها: مناسب برای رنگ و روغن‌ها، اکریلیک‌ها، برخی از تکنیک‌های گواش و تکینیک‌های خشک فشرده مانند گرافیت و کنته
⦁ فضای نگه‌داری: در بیشتر مدل‌های فریم A، پایه عقب در قسمت بالا متصل می‌شود، بنابراین برای نگهداری آسان می‌توان پایه را صاف کرد.
⦁ مقرون به صرفه: قیمت این مدل در مقایسه با سایر مدل‌های سه پایه نقاشی کمتر است.
سه پایه H-Frame
پایه بوم چوبی H به دلیل مربعی بودن و شباهت آنها به حروف بزرگ H به این اسم نامگذاری شده‌اند. H-Frames به عنوان بزرگترین پیکربندی برای سه پایه‌های استودیویی شناخته می‌شود. پایه‌های فریم H ذاتا سنگین هستند و دارای پایه‌ای گسترده و چهار تکه‌ای هستند که باعث می‌شود حتی در صورت قرار دادن بوم با حداکثر اندازه ممکن، از افتادن بوم و سه پایه جلوگیری شود.
⦁ محیط: سه پایه استودیویی، عمدتا در داخل منزل استفاده می‌شود (بسیار سنگین و بزرگ)
⦁ شیب: عمدتا عمودی تا کمی آرام است. حداقل تنظیم عمودی در فریم‌های H امکان پذیر است. بیشتر طراحی‌های H-frame اصلاً نمی‌توانند شیب رو به جلو را داشته باشند.
⦁ ابزارها: مناسب برای رنگ و روغن‌‌ها، اکریلیک‌ها، برخی از تکنیک‌های گواش و ابزارهای خشک فشرده مانند گرافیت.
⦁ فضای نگه درای: اکثر مدل‌های قاب H آزاد و جمع می‌شوند تا بدین ترتیب تخته سه بعدی را می‌توان تا حدودی صاف کرد تا ذخیره شود.
⦁ مقرون به صرفه: قیمت نسبتا بالایی دارند.

مدل ترکیبی پایه چوبی


پایه بوم چوبی ترکیبی ویژگی‌های متفاوتی دارند، که یکی از آن‌ها تغییر در حالت و شکل آن‌ها است. از شیب جلو تا عقب تا موقعیت کاملاً افقی، که همین امر آن‌ها را برای پایه‌های نقاشی آبرنگ استودیویی ایده آل می‌کند. سبک‌های مختلف سه پایه ترکیبی وجود دارد و H-Frame تنها یک نمونه از این نوع سه پایه‌های نقاشی هستند.. این پایه چوبی که در اینجا به تصویر کشیده شده دارای یک پایه محکم چهار مکانی است که آن را در برابر حرکت دادن به جلو و عقب مقاوم می‌کند.
⦁ محیط: سه پایه استودیویی عمدتا در داخل خانه استفاده می‌شود.
⦁ شیب: همه زاویه ها از لبه جلو به عمودی تا کاملا افقی عقب است.
⦁ ابزارها: مناسب برای همه تکنیک‌ها و ابزارها از جمله رنگ و روغن، رنگ‌های اکریلیک، گواش، آبرنگ، پاستل و …
⦁ فضای نگه‌داری: به شکل تاشو صاف می‌شود تا بتوان آن را به راحتی در قسمتی نگه‌داری کرد.
⦁ مقرون به صرفه: قیمت نسبتا بالایی دارند.
سه پایه طراحی
این خانواده از پایه بوم چوبی دارای ویژگی منحصر به فرد هستند. که دارای یک جعبه داخلی برای نگهداری مواد نقاشی یا طرح است. این مدل‌ها به عنوان سه پایه مستقل و به عنوان سه پایه چوبی رومیزی در دسترس و قابل استفاده هستند. سه پایه سبک فرانسوی / ایتالیایی یک پایه نقاشی برای طراحی کردن در فضای باز است، با این وجود استفاده از این تابلو برای کار با رنگ و روغن نیز ایده‌آل است. پایه‌های آن به صورت جداگانه تنظیم می‌شوند و در بعضی از مدل‌ها شامل سطح سازنده هستند تا اطمینان حاصل شود که تنظیمات شما در زمین ناهموار پایدار است. سه پایه‌های Sketch Box به طور کلی با تمام زوایایی سازگار می‌شوند که همین موضوع آن‌ها را برای همه تکنیک‌‌ها مناسب می‌کند، بنابراین این مدل یکی از همه کاره ترین گزینه‌های سه پایه است.

پایه بوم چوبی


⦁ محیط: داخل و خارج از منزل. ایده آل.
⦁ شیب: همه زاویه ها از لبه جلو به عمودی تا کاملا افقی عقب است.
⦁ تکنیک‌ها: مناسب برای همه تکنیک‌ها از جمله رنگ و روغن، اکریلیک، گواش ، آبرنگ ، گرافیت، پاستل و …
⦁ فضای نگه‌داری از تابلو: این پایه بوم چوبی را می‌توان در کیف مخصوص به خودش قرار داد و به آسانی همراه خود به هر مکانی حمل کرد.
⦁ مقرون به صرفه بودن: قیمت مناسبی دارد. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید و برای مدت‌ها از آن بدون مشکلی استفاده کنید.

مجموعه سه پایه نقاشی آریا


مجموعه سه پایه نقاشی آریا با سال‌ها فعالیت و تجربه در زمینه تولید انواع سه پایه‌های نقاشی یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید پایه بوم چوبی است. این مدل از پایه‌ها باید از بهترین چوب ساخته شده باشند تا در طی مدت زمان طولانی کیفیت خود را حفظ کنند. برای خرید این نوع از پایه‌های نقاشی کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کنید و در بهترین و با کیفیت‌ترین سه پایه موجود در بازار را برای خود سفارش دهید. همچنین در صورتی که قصد برگزاری مراسم‌های خاص یا گالری‌های هنری را دارید می‌توانید به تعداد مورد نیاز از این مجموعه سه پایه بوم اجاره کنید.