0
تومان
0
خرید سه پایه نقاشی
خرید سه پایه نقاشی

اهمیت خرید سه پایه نقاشی


یکی از مهمترین سرمایه گذاری‌هایی که یک هنرمند باید برای خودش انجام دهد، بدون شک خرید سه پایه نقاشی است. سه پایه در واقع ستون فقرات هر چیزی است که شما قرار است روی بوم خلق کنید.اما انتخاب گزینه مناسب بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید سخت است. بدون شک شما نمی‌توانید وارد فروشگاه شوید و اولین پایه بوم نقاشی را خریداری کنید. بلکه شما به سه پایه‌ای نیاز دارید که متناسب با نیازهای شما باشد. به همین دلیل است آشنایی با انواع مدل‌های سه پایه اهمیت زیادی دارد. بنابراین برای کمک به شما در تصمیم گیری صحیح، در این مقاله تلاش کردیم راهنمایی مفیدی به شما ارائه دهیم تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. مجموعه سه پایه نقاشی آریا به شما برای خرید یک پایه بوم نقاشی کاربردی کمک می‌کنیم. این مجموعه همچنین در زمینه اجاره سه پایه‌های نقاشی به گالری‌ها و مراسم‌های مختلف نیز فعالیت می‌کند.

سوالات درست بپرسید


اولین قدم برای انتخاب و خرید سه پایه نقاشی این است که این سه سوال ساده را از خود بپرسید:
⦁ ترجیح می‌دهم با چه ابزاری کار کنم؟ (آبرنگ، اکریلیک، زغال چوب، و غیره)
⦁ چقدر فضا دارم؟
⦁ آیا می‌خواهم در فضای داخل کار کنم یا بیرون؟

سه نکته ای که قبل ازخرید سه پایه نقاشی باید به آن توجه کنید


پایه بوم نقاشی ابزاری چند منظوره برای خانه، مدرسه یا دفتر هستند. علاوه بر نگه داشتن یا نمایش آثار هنری، یک سه پایه می‌تواند از تخته سفید و نمودارهای مختلف برای ارائه پشتیبانی کند، تابلوهای نقاشی را در گالری‌ها به نمایش بگذارید یا به عنوان علامت راهنمای رویدادها استفاده کنید. خرید سه پایه نقاشی می‌تواند مزیت‌های زیادی برای شما داشته باشد. حتی در بسیاری از مواقع از این سه پایه‌ها برای تبلیغات نیز استفاده می‌شوند اما همانطور که گفتیم باید قبل از خرید اطلاعات دقیقی از انواع مدل‌ها و نیازهای خود داشته باشید تا بدون مشکل یکی از مدل‌های انواع پایه را خریداری کنید. در ادامه با این سه نکته بیشتر آشنا می‌شویم.

بدون لغزش


در حالی که سه پایه‌های هنری کلاسیک به طور سنتی از چوب ساخته می‌شوند، سه پایه سه بعدی فلزی با دوام و پرکاربردتر است. اما در هنگام خرید نگاهی دقیق‌تر به سهولت استفاده از آن داشته باشید. در حالی سه پایه‌های بزرگ چوبی معمولاً یک بار در یک مکان ثابت مانند استودیو نصب می‌شوند، مدل‌های سه پایه نقاشی فلزی معمولاً قابل حمل هستند که ممکن است اجزای بیشتری نیز برای نصب کردن داشته باشد. برای خرید سه پایه نقاشی پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه سه پایه نقاشی آریا است. این مجموعه با داشته بهترین و با کیفیت‌ترین پایه‌های نقاشی گزینه خوبی برای خرید سه پایه به صورت آنلاین است. همچنین اگر به صورت موقت نیاز به تهیه یک پایه دارید، این مجموعه به شما امکان اجاره پایه‌های نقاشی را نیز می‌دهد.

تنظیم آسان

وظیفه همه پایه‌های نقاشی، نگه‌داشتن آثار هنری نیست بلکه در بسیاری از مواقع از سه پایه نقاشی برای نگه داشتن یک تخته یا نمودار برای ارائه در کنفرانس استفاده می‌شود. از این پایه‌ها بیشتر برای تخته‌های آموزشی در خانه استفاده می‌شود. پس برای خرید سه پایه نقاشی حتما به مراحل و دشواری‌های تنظیم شدن پایه توجه کنید. در صورتی که تنظیم سه پایه شما مراحل سختی داشته باشید می‌تواند زمان بسیاری را از شما بگیرد.

استفاده از فلز سبک


سه پایه بوم نقاشی باید دارای ارتفاع قابل تنظیم باشد. از کار در استودیو گرفته تا نقاشی در فضای باز، پایه‌های تلسکوپی امکان ایستادن و همچنین پشتیبانی از بوم را روی زمین یا سطح کار دیگر فراهم می‌کند. خرید سه پایه نقاشی فلزی برای افرادی که به صورت مدام در حال جا به جایی هستند بسیار مناسب است.

سه پایه فلزی

A-Frame پایه‌های


ایده آل برای: هنرمندانی که با بوم‌های کوچک تا متوسط ​،در فضاهای کوچک کار می‌کنند.
پایه‌های H-Frame
محکم ترین گزینه موجود برای خرید سه پایه نقاشی، فریم‌های H هستند. این سه پایه‌ها بهترین گزینه برای نقاش‌های مبتدی و حرفه‌ای هستند. اما تنها نکته منفی این مدل اندازه بزرگ پایه‌ها است. این مسئله در صورتی که شما مدام در حال تغییر مکان برای نقاشی باشید کمی اذیت کننده است
ایده آل برای: هنرمندان حرفه‌ای با فضای اختصاصی استودیو و بوم های بزرگ.

پایه میز و جعبه


اگر جز آن دسته افرادی هستید که به کار با آبرنگ علاقه دارید، خرید سه پایه نقاشی مدل میز و جعبه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این نوع پایه بوم را می‌توانید به راحتی در هر زاویه‌ای که می‌خواهید تنظیم کنید تا رنگ دچار ریزش نشود. بعد از اتمام کار نیز می‌توانید به راحتی پایه را جمع کنید و در جعبه خودش قرار دهید. از جمله نکات منفی این پایه، نامناسب بودن برای بوم‌های بزرگ است. ایده آل برای: هنرمندانی که می‌خواهند روی میز نقاشی کنند و از کار روی بوم کوچکتر و در مسافرت لذت می برند.

پایه های مخصوص رنگ و روغن


بسیاری از سه پایه‌های بوم نقاشی نه تنها برای نقاشی کردن بلکه برای نمایش دادن آثار هنری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند پس می‌توانید از این مدل برای کنار گذاشتن نقاشی خود بعد از تکمیل رنگ کردن استفاده کرد. برای خرید سه پایه نقاشی می‌توانید به سایت مجموعه سه پایه آریا مراجعه کنید و با توجه به بودجه‌ای که دارید، سه پایه مخصوص خود را خریداری کنید. ایده آل برای: نقاشان رنگ و روغن که به مکانی برای خشک کردن کار خود احتیاج دارند یا گالری‌های نقاشی که قصد دارند تابلوها را به نمایش قرار دهند.

قیمت سه پایه های نقاشی به چه مواردی بستگی دارد


این روزها با نوسان‌های زیادی در حوزه ارز و کالاهای مختلف رو به رو هستیم به همین دلیل ممکن است قیمت بسیاری از اجناس افزایش پیدا کند. سه پایه بوم نقاشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل برای خرید سه پایه نقاشی بهتر است تمام شرایط و نیازهای خود را در نظر بگیرید تا بتوانید یک جنس با کیفیت را قیمتی خوب خریداری کنید.

پایه بوم را از کجا باید تهیه کرد

برای خرید سه پایه نقاشی شما راههای مختلفی داریداما بهترین گزینه خرید پایه بوم به صورت آنلاین است.مجموعه سه پایه نقاشی آریا نه تنها به شما امکان خرید بهترین و با کیفیتترین سه پایه ها رابا قیمتی مناسب میدهدبلکه میتوانیداز این مجموعه سه پایه ها را اجاره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X