0
تومان
0
کارخانه سه پایه نقاشی پارس بوم
سه پایه نقاشی پارس بوم

سه پایه نقاشی پارس بوم یکی از اولین شرکتهای تولیدی لوازم نقاشی میباشد.این شرک تولیدی در سال ۱۳۷۰ شمسی در تهران با تولید سه پایه نقاشی و بوم نقاشی در سایزهای مختلف شروع به کار کرد.در سالهای بعد از جنگ که اقتصاد ایران رو به شکوفایی میرفت ،شرکت تولیدی سه پایه نقاشی پارس بوم با تولید بوم نقاشی ،کشور رو از واردات بوم نقاشی بی نیاز ساخت.

سه پایه نقاشی پارس بوم در طول زمان به پیشرفتهای زیادی در تولید انواع سه پایه های نقاشی وینزوری ،تاشو قابل حمل ،سه پایه رو میزی،سه پایه حرفه ای و سه پایه نقاشی تک ستونی دست یافت.

 

همزمان با ساخت سه پایه نقاشی ،شرکت تولیدی سه پایه نقاشی پارس بوم با تولید بوم نقاشی، در انواع مختلف بوم نقاشی ساده ،دیپ ،گرد،دایره ای شکل،گوی سبقت رو از رقبای خود در بازار ربود .

در سالهای نخست ساخت ابزار هنری از جمله سه پایه نقاشی ،بوم نقاشی ،کیف لوازم طراحی، تخته شاسی ،با ابزار نیمه اتوماتیک انجام میشد.ولی در طول زمان این شرکت تولیدی برای صرفه جویی در زمان و ارائه کیفیت بهتر از ابزار تمام اتوماتیک نجاری بهره میبرد.

قیمت مناسب و کیفیت عالی محصولات باعث میشد ،که درخواست برای تولیدات هر روز بالاتر رود .تا جایی که محصولات این شرکت تولیدی به کشورهای عرب نشین حاشیه خلیج فارس ،ارمنستان ،عراق و چند کشور دیگر صادر شود و این صادرات برای کشور ارز آوری داشته است.

بوم نقاشی

این شرکت تولیدی با اشتغال زایی برای جوانان  به رونق کار و تولید در کشور کمک میکند.شرکت تولیدی بعد از چند سال ارائه محصول در تهران با انتقال به شهرکهای صنعتی اطراف تهران با وسعت مکان تولید ،به تولید انواع ابزار هنری از جمله کیف لوازم طراحی و تخته شاسی و…. پرداخته است. تا جاییکه کمتر لوازم تحریر و یا لوازم هنری فروشی در کل کشور نام پارس بوم را نمیشناسد.

شما برای تهیه محصولات پارس بوم از جمله بوم نقاشی میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۲۹۱۴۷۸

۰۹۱۲۹۴۶۴۴۷۰

منابع مرتبط

 

3 نظر

  • چوغن آباده

    ,
    ۱۳۹۹-۰۶-۰۱ @ ۸:۰۵ ب٫ظ

    ?

  • ایمانی

    ,
    ۱۳۹۹-۰۷-۱۹ @ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

    شما از تولیدات شرکت پارس بوم هم فروش دارید؟

  • اکبر

    ,
    ۱۳۹۹-۰۷-۲۰ @ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

    محصولات پارس بوم خیلی با کیفیت هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X