اجاره سه پایه نقاشی

یکی از خدماتی که تولیدی سه پایه نقاشی آریا ارائه میدهد،اجاره روزانه و یا هفتگی پایه بوم‌های تکستونی ،تولید شده در سه پایه نقاشی آریا می‌باشد.اجاره سه پایه نقاشی باعث کاهش هزینه های برپایی نمایشگاه است.معمولا خرید سه پایه دارای هزینه بالایی مباشد،با در نظر گرفتن هزینه نگهداری و فضای مورد نیاز برای انبار کردن آنها ،خرید سه پایه بوم مقرون به صرفه نیست.سه پایه های اجاره های در دو نوع چوبی تکستونی و سه پایه بوم فلزی هستند.

تصویر مربوط به سه پایه های اجاره داده شده آریا
اجاره سه پایه چوبی

اجاره پایه بوم چوبی

سه پایه بوم چوبی مخصوص اجاره این مدل در دوسایز ۱۵۰cm و۱۸۰cm می‌باشد.در چند سال گذشته نمایشگاههای برای نمایش نقاشی ،عکسهای طبیعت،تابلو فرش ،هنر آینه کاری و غیره با استفاده از سه پایه های نقاشی به اجرا در آمده ،موفقیتهای بزرگی برای هنرمندان بوده است.طراحی این سه پایه طوری بوده که قابلیت تحمل وزن سنگین را داشته باشدو به راحتی قابل حمل باشد.

سه پایه های چوبی بسیار کمجا بوده و فضای زیادی اشغال نمیکنند و به راحتی باز و بسته میشوند.
تعداد اجاره سه پایه نقاشی بیشتر از در ده عدد می‌باشد و تعداد کمتر از ده عدد به فروش می‌رسد.
سه پایه نقاشی ۱۵۰cmقابلیت نگهداری بوم تا ارتفاع ۱۲۰cmرو دارد و برای تابلوهای بزرگتربهتر است از سه پایه ۱۸۰cmکه دارای رنگ قهوه ای هستند استفاده کنیم.

اجاره پایه بوم نقاشی فلزی

سه پایه نقاشی فلزی مناسب برپایی نمایشگاه هایی ست که از تابلو و شاسی های سبک و کوچک استفاده میشود و اگر تابلو و عکس های به نمایش گذاشته شده کمی سنگین و عریض باشند باید از پایه بوم چوبی استفاده شود .
ارتفاع این پایه از زمین ۱۵۰ سانت میباشد که ۷۰ سانت آن برای قرار دادن تابلو در نظر گرفته شده ،شما میتوانید ارتفاع و شیب پایه بوم فلزی رابه اندازه تابلو مورد استفاده تنظیم کنید.
این مدل پایه بوم‌ها تحمل وزن خیلی کمی را دارند،و بیشتر مناسب فوم برد تا سایز ۵۰*۷۰میباشند.
این پایه بوم دارای یک کیف برزنتی زیپ دار میباشد که وقتی جمع میشود درون این کیف که حدود۶۰ سانت میباشد قرار میگیرد.
حمل راحت ،و فضای کم از محاسن این مدل پایه بوم فلزی است

تصویر مربوط اجاره سه پایه فلزی
قوانین اجاره سه پایه چوبی

مقررات اجاره

سه پایه نقاشی به صورت روزانه اجاره داده میشود.مبلغ اجاره برای هر عددسه پایه برای یک روز یک مبلغ خاص میباشدکه با توجه به تعداد سه پایه ها و تعداد روزهایی که اجاره گرفته میشود متغیر است.برای اطلاع از قیمت کل اجاره با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.سازمانهای دولتی و موسسات خصوصی و اشخاص حقوقی برای تحویل گرفتن سه پایه ها یک رسید سربرگ دار با مهر روابط عمومی سازمان خود به نماینده تولیدی سه پایه نقاشی آریا تحویل میدهند.اشخاص حقیقی هم به ارائه کارت ملی و امضاء رسید سه پایه های مورد نیاز خود را تحویل میگیرندو متعهد میگردند که پس از اتمام نمایشگاه خود سه پایه ها را سالم تحویل نماینده تولیدی آریا بدهند.

در صورت تمدید نمایشگاه با هماهنگی متصدی اجاره و توافق هزینه قابل اجراست.هزینه اجاره زمان تحویل سه پایه ها تسویه میگردد.هزینه حمل و نقل و کارگر برای نصب و مونتاژ سه پایه بوم جداگانه محاسبه میشود.در صورت نیازکارگر و یا حمل نقل با متصدی اجاره هماهنگی شود. برای رزو سه پایه نقاشی حداقل ۲۰%از کل فاکتور باید پرداخت شود و در صورت کنسل شدن اگر تا تاریخ بیشتر از دوروز بای مانده باشد ۲۰٪از مبلغ فاکتور بابت کنسلی کسر میگردد در صورتی که کمتر ۴۸ساعتبه برگزاری نمایشگاه باقی مانده باشد، مبلغ فوق قابل بازگشت نیست.در صورت ارسال سه پایه ها و تسویه حساب،چناچه به هر دلیلی نمایشگاه کنسل شود هزینه سه پایه ها قابل استرداد نیست.

شماره تماس جهت هماهنگی اجاره سه پایه نقاشی

۰۹۱۲۹۴۶۴۴۷۰

۰۲۱۶۶۲۹۱۴۷۸

۰۹۱۲۹۴۶۴۴۷۰